ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗς ΓΕΝΙΚΗς ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς: ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗς ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς

Διπλωματική Εργασία uoadl:2849946 306 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-02-07
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Σκούλου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ντεροπούλου -Ντέρου Ευδοξία Επίκουρη καθηγήτρια
Πρωτότυπος Τίτλος:
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗς ΓΕΝΙΚΗς ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς: ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗς ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗς ΓΕΝΙΚΗς ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς: ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗς ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς
Περίληψη:
Η παρούσα μελέτη αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τους τρόπους με τους οποίους οι διακρίσεις και ο αποκλεισμός εμποδίζουν την ένταξη και διαμορφώνουν πρακτικές αποκλεισμού που παγιώνονται και θεσμοθετούνται στην Ελληνική εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξάλειψη των διακρίσεων και του αποκλεισμούμέσα από τη διερεύνηση των θεσμών και πρακτικών τόσο του ειδικού, όσο και του γενικού σχολείου. Η διάκριση μελετάται σε συνάρτηση με τον αποκλεισμό, σαν έννοια ακόμα και στο χώρο του σχολείου όπως αποδεικνύεται απ’ την έρευνα αποκτά τη φυλετική, τη θρησκευτική και την έμφυλη διάσταση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
ανάπηροι μαθητές, διάκριση, αποκλεισμός, γενική και ειδική εκπαίδευση, ενταξιακή εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
302
Αριθμός σελίδων:
210
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΟ-ΣΚΟΥΛΟΥ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο