Εισαγωγή και Διαχείριση της Καινοτομίας στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ο ρόλος του Διευθυντή

Διπλωματική Εργασία uoadl:2866389 405 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-04-02
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Δημερούκη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος, Καθηγητής , Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ
Φωτεινός Δημήτριος, Επίκουρος Καθηγητής, Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ
Παπακωνσταντίνου Αντιγόνη - Άλμπα, Επίκουρη Καθηγήτρια Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εισαγωγή και Διαχείριση της Καινοτομίας στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ο ρόλος του Διευθυντή
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εισαγωγή και Διαχείριση της Καινοτομίας στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ο ρόλος του Διευθυντή
Περίληψη:
Πάγιο ζητούμενο της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι η βελτίωση της παρεχόμενης γνώσης και της ικανοποίησης των αναγκών που προκύπτουν από τις τρέχουσες εξελίξεις σε όλους τους τομείς. Η εισαγωγή νέων, διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας αφορά στην κεντρική σχεδίαση των δομών της Παιδείας και απευθύνεται στους δέκτες της που δεν είναι άλλοι από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Η έννοια της Καινοτομίας και ο τρόπος εισαγωγής αλλά και παγίωσής της θα εξεταστούν προκειμένου να γίνουν κατανοητοί οι μηχανισμοί που τη γεννούν, την αποδέχονται ή την απορρίπτουν στο δημόσιο σχολείο
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Καινοτομία – Εκπαιδευτική Πολιτική – Ευρωπαϊκή Πολιτική – Εκπαιδευτικά Προγράμματα – Κουλτούρα – Κλίμα – Διευθυντής
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
20
Αριθμός σελίδων:
102
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.

 

Εισαγωγή και Διαχείριση της Καινοτομίαςστη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση pdf.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο