"Οι διδακτικές στρατηγικές των εκπαιδευτικών Τμημάτων Υποδοχής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας"

Διπλωματική Εργασία uoadl:2867492 344 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-04-07
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Χουντάλου Γεωργία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μιχάλης Αθανάσιος, Λέκτορας, Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Χρήστος Παρθένης
Ευανθία-Έλλη Μηλίγκου
Πρωτότυπος Τίτλος:
"Οι διδακτικές στρατηγικές των εκπαιδευτικών Τμημάτων Υποδοχής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας"
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Οι διδακτικές στρατηγικές των εκπαιδευτικών Τμημάτων Υποδοχής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση, τη μελέτη και την κατανόηση της διαδικασίας εκμάθησης και κατάκτησης της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα αποσκοπούσε στη διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών μάθησης που εφαρμόζουν εκπαιδευτικοί σε Τμήματα Υποδοχής, καθώς και της αποτελεσματικότητάς αυτών. Πρόκειται για μία ποιοτική έρευνα, με 13 συμμετέχοντες, όλοι εκπαιδευτικοί Τμημάτων Υποδοχής. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανέδειξε ποιες τεχνικές χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί, ενώ φαίνεται να είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικές. Σε κάθε περίπτωση, αναδύεται η ανάγκη για περεταίρω διερεύνηση, καθώς υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί στην έρευνα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
διγλωσσία, ελληνική γλώσσα, δεύτερη γλώσσα, μητρική γλώσσα, Τμήματα Υποδοχής.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
90
Αριθμός σελίδων:
130
Κείμενο Εργασίας_Χουντάλου.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο