Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2876020 380 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική των Μαθηματικών
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-06-13
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Πασάλη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπούφη Ανδρονίκη
Καθηγήτρια, Διδακτική των Μαθηματικών
ΕΚΠΑ - ΠΤΔΕ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη συμβολή της πρακτικής άσκησης στη μάθηση και τη διδασκαλία των Μαθηματικών των φοιτητών- μελλοντικών δασκάλων. Μέσω της αναλυτικής μελέτης τριών περιπτώσεων φοιτητών, διαπιστώθηκε πως η πρακτική άσκηση με τον τρόπο που είναι οργανωμένη παρεμποδίζει τη μάθησή τους. Προκειμένου λοιπόν να αξιοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες μάθησης στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης, παρουσιάζονται κάποιες προτάσεις που συντελούν στην αναθεώρηση της υπάρχουσας οργάνωσής της.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Πρακτική άσκηση, φοιτητές- δάσκαλοι, Μαθηματικά
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
40
Αριθμός σελίδων:
125
ΠΑΣΑΛΗ_ΜΑΡΙΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο