Το debate ως μέθοδος διαφοροποιημένης διδασκαλίας, στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μια συγκριτική μελέτη μαθητών & εκπαιδευτικών

Διπλωματική Εργασία uoadl:2877767 495 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-07-04
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Χρονοπούλου Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μιχάλης Αθανάσιος, Επίκουρος Καθηγητής, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Φλουρής Γεώργιος, Καθηγητής, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Βέρδης Αθανάσιος, Επίκουρος Καθηγητής, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το debate ως μέθοδος διαφοροποιημένης διδασκαλίας, στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μια συγκριτική μελέτη μαθητών & εκπαιδευτικών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το debate ως μέθοδος διαφοροποιημένης διδασκαλίας, στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μια συγκριτική μελέτη μαθητών & εκπαιδευτικών
Περίληψη:
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων για την οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης, που επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ικανότητες, στην επίδοση, στα ενδιαφέροντα και στις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών, ώστε να δημιουργήσουν για κάθε μαθητή τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προσωπικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων (Κανάκης, 2007). Αντικείμενο, λοιπόν της παρούσας μελέτης, είναι η ανάλυση των πλεονεκτημάτων του debate, ως εργαλείο διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τόσο μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευτικών, όσο και μέσα από τις απόψεις των ίδιων των μαθητών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, Debate, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Νέα Ελληνικά
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
87
Αριθμός σελίδων:
167
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΒΑΣΩ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ pdf.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.