Διδακτικές παρεμβάσεις κατά τη διόρθωση των γλωσσικών λαθών των μαθητών που διδάσκονται την ελληνική ως δεύτερη ή ξένη

Διπλωματική Εργασία uoadl:2878068 655 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-07-09
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Κατσάμπουλα Όλγα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Μιχάλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα ΦΠΨ, Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μηλίγκου Ευανθία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα ΦΠΨ, Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σάββας Παπαπέτρου, Λέκτορας Πανεπιστημίου Λευκωσίας – Κοινωνικός Ψυχολόγος – Ερευνητής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διδακτικές παρεμβάσεις κατά τη διόρθωση των γλωσσικών λαθών των μαθητών που διδάσκονται την ελληνική ως δεύτερη ή ξένη
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδακτικές παρεμβάσεις κατά τη διόρθωση των γλωσσικών λαθών των μαθητών που διδάσκονται την ελληνική ως δεύτερη ή ξένη
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα τα γλωσσικά λάθη και πιο συγκεκριμένα τις διορθωτικές στρατηγικές των εκπαιδευτικών. Παρουσιάζονται τα δεδομένα των συνεντεύξεων με εκπαιδευτικούς από Ελλάδα και εξωτερικό με γενικό σκοπό τη διερεύνηση των διορθωτικών τεχνικών-στρατηγικών τις οποίες εφαρμόζουν με σκοπό τη γενικότερη διαχείριση του ζητήματος των γλωσσικών λαθών των μαθητών που διδάσκονται την ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
γλωσσικά λάθη, διορθωτικές τεχνικές
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
26
Αριθμός σελίδων:
94
Αρχείο:

 

ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf (757 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο