Η παιδαγωγική θεωρία του Howard Gardner περί πολλαπλής νοημοσύνης και η σύνδεσή της με τις μορφές του θεάτρου στην εκπαίδευση.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2884307 411 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Θέατρο και Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-10-30
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Καρδαρά Ευαγγελία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Δημάκη Ζώρα, Επίκουρη Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης Αθήνας
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η παιδαγωγική θεωρία του Howard Gardner περί πολλαπλής νοημοσύνης και η σύνδεσή της με τις μορφές του θεάτρου στην εκπαίδευση.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η παιδαγωγική θεωρία του Howard Gardner περί πολλαπλής νοημοσύνης και η σύνδεσή της με τις μορφές του θεάτρου στην εκπαίδευση.
Περίληψη:
Μια από τις σημαντικότερες θεωρίες της Παιδαγωγικής επιστήμης, η οποία παρουσιάστηκε από τον Gardner, υποστηρίζει ότι κατά την αναπτυξιακή διαδικασία, πραγματοποιείται παράλληλη ανάπτυξη ποικίλλων ειδών νοημοσύνης. Η παρούσα εργασία επιχειρεί τη διασύνδεση της θεωρίας αυτής με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, επικεντρώνοντας κυρίως στο Θέατρο και στις διάφορες τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν σε σχολικό κυρίως πλαίσιο. Στην πορεία της η εργασία επιχειρεί την ανάδειξη της άμεσης σχέσης της θεωρίας του Gardner με τη διδακτική του Θεάτρου στην εκπαίδευση, ως εργαλείο αναγκαίο για την ενίσχυση των ικανοτήτων του ατόμου. Στο τελευταίο της κομμάτι προσεγγίζεται πρακτικά και ουσιαστικά η διδασκαλία των διδακτικών αντικειμένων του ωρολογίου προγράμματος, με εργαλείο το θέατρο και τις τεχνικές του, με διαρκή προσανατολισμό στην ενίσχυση των πολλαπλών ειδών νοημοσύνης, όπως ακριβώς τις διατύπωσε ο ίδιος ο Gardner.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης, θεατρικές τεχνικές, αναλυτικό πρόγραμμα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
71
Αριθμός σελίδων:
76
διπλωματική εργασία Ευαγγελία Καρδαρά.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο