Διδάσκοντας με Παιγνιοποίηση και Ψηφιακή Αφήγηση : η περίπτωση της Βυζαντινής Ιστορίας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2886719 364 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-12-03
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Παπαδοπούλου Πελαγία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δημήτρης Γκούσκος, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του ΕΚΠΑ
Γεώργιος Παπακωνσταντίνου, Καθηγητής του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μιχάλης Μεϊμάρης, Kαθηγητής Νέων Τεχνολογιών και Μ.Μ.Ε. στην Επικοινωνία και την Εκπαίδευση του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διδάσκοντας με Παιγνιοποίηση και Ψηφιακή Αφήγηση : η περίπτωση της Βυζαντινής Ιστορίας
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδάσκοντας με Παιγνιοποίηση και Ψηφιακή Αφήγηση : η περίπτωση της Βυζαντινής Ιστορίας
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας του μεταπτυχιακού «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση» και αποτελεί μια έρευνα με θέμα τη διδασκαλία ιστορικών θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου 565-1815 της Β’ Λυκείου. Κύριος στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με ποικίλα ιστορικά γεγονότα και προσωπικότητες μέσα από τη διαδικασία της παιγνιοποίησης και της εκπόνησης ψηφιακών αφηγήσεων. Πιο συγκεκριμένα, το ενδιαφέρον της παρέμβασης προσανατολίζεται στην απόκτηση γνώσεων για διάφορα ιστορικά θέματα, πρόσωπα και έννοιες και στο εάν οι γνώσεις αυτές μπορούν να αποκτηθούν μέσα από έναν παιγνιώδη τρόπο διδασκαλίας. Έτσι, εξετάζεται και το κατά πόσο η όλη διαδικασία ήταν διασκεδαστική για τους μαθητές, καθώς και το πως συνεργάστηκαν μεταξύ τους για να φτάσουν στο εκάστοτε τελικό αποτέλεσμα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Ιστορία
Λέξεις-κλειδιά:
παιγνιοποίηση, ιστορία, ψηφιακή αφήγηση, διασκέδαση, συνεργασία
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
32
Αριθμός σελίδων:
110
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ- 2019.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο