Πρόταση Παρουσίας του Μουσείου στο YouTube για την Προσέγγιση του Εφηβικού Κοινού

Διπλωματική Εργασία uoadl:2894309 672 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Μουσειακές Σπουδές
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-01-13
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Ευστρατίου Μαρία-Χριστίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάρλεν Μούλιου, Λέκτορας, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, ΕΚΠΑ
Μαρία Ρούσου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ
Μπέτυ Τσακαρέστου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Πρωτότυπος Τίτλος:
Πρόταση Παρουσίας του Μουσείου στο YouTube για την Προσέγγιση του Εφηβικού Κοινού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Πρόταση Παρουσίας του Μουσείου στο YouTube για την Προσέγγιση του Εφηβικού Κοινού
Περίληψη:
Μεγάλο μέρος της επικοινωνίας σήμερα λαμβάνει χώρο σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Από αυτές, το YouTube προσφέρει στα μουσεία πρόσφορο έδαφος για αλληλεπίδραση και δημιουργία δεσμών με το κοινό μέσω βίντεο.
Η δημιουργία βίντεο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, επίκαιρα θέματα και περιεχόμενο ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό που αφορά το μουσείο, θα φέρει πιο κοντά σε αυτό το εφηβικό κοινό. Το μουσείο αποκτά τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με ελκυστικό τρόπο οπτικοακουστικό περιεχόμενο που αφορά τον πολιτισμό, το θεσμό του μουσείου, τις συλλογές, τους ανθρώπους του και τον ρόλο τους στην λειτουργία του.
Ο εντοπισμός επιτυχημένων βίντεο στο YouTube σχετικά με τον πολιτισμό και τις επιστήμες οδήγησε, αρχικά, στην επισήμανση περιπτώσεων βίντεο με εξαιρετικά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και, έπειτα, στον σχεδιασμό της πρότασης για την παρουσία του Μουσείου στο YouTube. Η πρόταση αποτελείται τόσο από τον γενικό άξονα σχεδιασμού μίας στρατηγικής και επωνυμίας για το YouTube channel, όσο και από ένα σύνολο προτάσεων θεματολογίας βίντεο γενικού περιεχομένου που δύνανται να προσαρμοστούν σε οποιοδήποτε είδος μουσείου καλύπτοντας το ετήσιο πρόγραμμα δημοσιεύσεων βίντεο. Πιο συγκεκριμένα, οι προτάσεις θεματολογίας βίντεο που προτείνονται αφορούν τα Μουσεία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Μουσείο, YouTube, βίντεο, διαδίκτυο, επικοινωνία μουσείων, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ μουσείων, επωνυμία μουσείου, διαδικτυακή κοινότητα, έφηβοι, νεανικό κοινό
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
32
Αριθμός σελίδων:
19.647
Ευστρατίου_ΜουσείακαιYouTube.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο