Πλάνο ολοκληρωμένης Επικοινωνίας & Digital Marketing σε Δισκογραφική Εταιρεία

Διπλωματική Εργασία uoadl:2894390 258 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-01-13
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Χατζηκακού Φλώρα - Αγγελική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη Ν. Σταυριανέα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Πλάνο ολοκληρωμένης Επικοινωνίας & Digital Marketing σε Δισκογραφική Εταιρεία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Πλάνο ολοκληρωμένης Επικοινωνίας & Digital Marketing σε Δισκογραφική Εταιρεία
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίζεται στην προσπάθεια δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και digital marketing σε Δισκογραφική Εταιρεία. Αρχικά στην εργασία αποπειράται μια βαθύτερη γνώση για τον τρόπο που χρησιμοποιείται ως τώρα το marketing στις Δισκογραφικές Εταιρείες. Με τη διερεύνηση αυτή, συλλέχθηκαν στοιχεία που θα αναδείξουν τα ισχυρά σημεία του Δισκογραφικού τομέα καθώς και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η κάθε Δισκογραφική Εταιρεία. Πραγματοποιήθηκε έρευνα που αφορά στις μουσικές συνήθειες του ελληνικού καταναλωτικού κοινού και επικουρικά δόθηκε συνέντευξη από στέλεχος-επικεφαλής του digital marketing σε Δισκογραφική, ενώ μελετήθηκε και η περίπτωση της Panik Records, κορυφαίας ελληνικής Δισκογραφικής Εταιρείας στον τρόπο προώθησης της μέσω ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ. Όλα αυτά τα στοιχεία βοήθησαν στη σύνθεση μιας ολοκληρωμένης εικόνας για το πως μπορεί να διαμορφωθεί ένα πλάνο διαφήμισης και προώθησης μιας Δισκογραφικής Εταιρείας, καθώς επίσης και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει προκειμένου αυτό να επιτύχει. Τέλος διεξήχθησαν συμπεράσματα που θα βοηθήσουν περαιτέρω έρευνες και μελέτες σχετικά με την χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στη Μουσική Βιομηχανία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
δισκογραφική εταιρία, ψηφιακό μάρκετινγκ, μουσική, μουσική βιομηχανία, μάρκετινγκ
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
95
Αριθμός σελίδων:
119
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

sostoΦΛΩΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΗΚΑΚΟΥ - 9983201737016 - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΜΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΣΑ - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΑΥΡΙΑΝΕΑ (1).pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.