Απόψεις εκπαιδευτικών για την ένταξη των μαθητών με ΔΑΦ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2896713 188 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-02-05
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Κοφτέρη Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου ,Αναπληρωτής Καθηγητής, ΠΤΔΕ ,ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Απόψεις εκπαιδευτικών για την ένταξη των μαθητών με ΔΑΦ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Απόψεις εκπαιδευτικών για την ένταξη των μαθητών με ΔΑΦ
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την ένταξη μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στο γενικό σχολείο. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 123 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται σε σχολεία του νομού Βοιωτίας. Σύμφωνα με τα κύρια αποτελέσματα, οι απόψεις και οι στάσεις των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών αναφορικά με την ένταξη μαθητών με ΔΑΦ στο περιβάλλον του γενικού σχολείου είναι μέτριες. Επιπρόσθετα, φανερώθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στις απόψεις ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, τη διδακτική εμπειρία, τη μόρφωση, την κατάρτιση σε θέματα ειδικής αγωγής, τον αριθμό των παιδιών στην τάξη αλλά και τη βαθμίδα εκπαίδευσης. Τέλος, η αντιλαμβανόμενη αυτοαποτελεσματικότητα για τη διαχείριση μαθητών με ΔΑΦ διαπιστώθηκε πως αποτελεί επίσης σημαντικό παράγοντα επιρροής των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την ένταξη παιδιών με ΔΑΦ στο γενικό σχολείο.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Ένταξη, Συμπερίληψη, Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), Αυτισμός
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
73
Αριθμός σελίδων:
79
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Kofteri_Vasiliki_Master.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.