Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαχείριση των προβλήματων συμπεριφοράς των μαθητών

Διπλωματική Εργασία uoadl:2897818 320 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Επιστημών της Αγωγής
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-02-20
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Δέσποινα Μασσαρά
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Φασούλης Κωνσταντίνος, Ομότιμος Καθηγητής, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Τσώλη Κωνσταντίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Μπαμπάλης Θωμάς, Καθηγητής, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαχείριση των προβλήματων συμπεριφοράς των μαθητών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαχείριση των προβλήματων συμπεριφοράς των μαθητών
Περίληψη:
Σκοπό της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών. Αφού πραγματοποιείται η θεωρητική πλαισίωση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών, καθώς και περιεκτική συσχέτιση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης με τη μάθηση και την εκπαιδευτική διαδικασία, αναλύεται η εμπειρική έρευνα που διεξήχθη στα πλαίσια της παρούσας εργασίας για τη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σε σχέση με το ρόλο της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στη διαχείριση μαθητών με δυσκολίες συμπεριφοράς. Το δείγμα της έρευνας ήταν 100 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες του νομού Αττικής. Δόθηκε στους συμμετέχοντες προς συμπλήρωση ερωτηματολόγιο 49 ερωτήσεων με σκοπό τη συγκέντρωση πληροφοριών δημογραφικού περιεχομένου και την αξιολόγηση των επίπεδων Συναισθηματικής Νοημοσύνης των συμμετεχόντων καθώς και της ικανότητάς τους να διαχειριστούν συγκεκριμένες δυσκολίες – προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν θετική επίδραση της υψηλής Συναισθηματικής Νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών και προσδιόρισαν τους παράγοντες της Συναισθηματικής Νοημοσύνης που λειτουργούν προβλεπτικά στη διαχείριση των προβλημάτων αυτών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Συναισθηματική Νοημοσύνη, εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών, διαχείριση σχολικής τάξης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
95
Αριθμός σελίδων:
88
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Massara_Despoina_Master.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.