Τεχνικές της διδασκαλίας βάσει δραστηριοτήτων για τα ελληνικά ως Γ2

Διπλωματική Εργασία uoadl:2898842 160 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης / Ξένης Γλώσσας
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-03-06
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Παππά Κωνσταντίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπέλλα Σπυριδούλα, αναπληρώτρια καθηγήτρια, τμήμα φιλολογίας, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τεχνικές της διδασκαλίας βάσει δραστηριοτήτων για τα ελληνικά ως Γ2
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τεχνικές της διδασκαλίας βάσει δραστηριοτήτων για τα ελληνικά ως Γ2
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εξετάζει κάποια κύρια σημεία της μεθόδου των διεκπεραιωτικών δραστηριοτήτων στη διδασκαλία της Γ2. Παρουσιάζονται θέσεις από τη σύγχρονη και διεθνή βιβλιογραφία, αλλά και απόψεις καθηγητών των ελληνικών ως Γ2. Σκοπός είναι να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται τη μέθοδο αυτή, αλλά και οι τεχνικές τις οποίες συνδέουν με τις διεκπεραιωτικές δραστηριότητες. Επιπλέον, διερευνώνται κάποια σημαντικά, από άποψη διδακτικής, προτερήματα των διεκπεραιωτικών δραστηριοτήτων αλλά και σχετικά προβλήματα. Ως  βασικό πρόβλημα αναδύεται η θεωρητική ασάφεια που χαρακτηρίζει αυτή τη μέθοδο, δυσχεραίνοντας τον ακριβή καθορισμό των γνωρισμάτων των διεκπεραιωτικών δραστηριοτήτων. Παρόλα αυτά, η μέθοδος των task συνοδεύεται από πλεονεκτήματα σημαντικά για κάποιους διδάσκοντες, οι οποίοι την εφαρμόζουν σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους και τεχνικές, παρά τις δυσκολίες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
τασκ, διεκπεραιωτικές δραστηριότητες, διδασκαλία, ελληνικά, δεύτερη γλώσσα
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
12
Αριθμός σελίδων:
41
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

pappa2019_t_b_paper.pdf
342 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.