Le cas d'un cours de FLE à distance pendant la pandémie

Διπλωματική Εργασία uoadl:2931900 204 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-01-03
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Μπούρα Σταυρούλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βήχου Μαρίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φίλολογίας, ΕΚΠΑ
Vernadakis Emmanuel. Professeur M
Anastasiadi Marie-Christine Professeure Associée Mme
Πρωτότυπος Τίτλος:
Le cas d'un cours de FLE à distance pendant la pandémie
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλική
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η περίπτωση εξ αποστάσεως μαθημάτων της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας κατά την διάρκεια της παμδημίας
Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα μελετά την εξ αποστάσεως διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, υπό ιδιαίτερες και έκτακτες ανάγκες, εξαιτίας της πανδημίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2020 και αφορά την περίπτωση διδασκαλίας της γαλλικής ως ξένης γλώσσας σε Πολωνούς φοιτητές, από εμένα την ίδια. Αυτή η μελέτη περίπτωσης εντάσσεται στην μεθοδολογία μίας ποιοτικής έρευνας η οποία έχει σκοπό να παρουσιάσει μία ιδιαίτερη συνθήκη διδασκαλίας-εκμάθησης. Για την παρουσίαση και την ερμηνεία των δεδομένων που συνέλεξα, στηρίχτηκα στα εργαλεία και στο υλικό που χρησιμοποίησα κατά την διάρκεια των εξ αποστάσεως μαθημάτων. Έτσι, παρατηρούμε τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την δόμηση και την πραγματοποίηση των μαθημάτων, καθώς και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των συμμετεχόντων. Τέλος, αναλύουμε τις συνεντεύξεις των μαθητών με σκοπό να ανακαλύψουμε την γνώμη τους για τα μαθήματα που παρακολούθησαν.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
γαλλικά, ξένη γλώσσα, διδασκαλία, μελέτη περίπτωσης, ποιοτική έρευνα, αλληλεπιδράσεις
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
15
Αριθμός σελίδων:
79
MEMOIRE_Stavroula_BOURA_29_12_2020.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο