Διδασκαλία, παραγωγή και αξιολόγηση πολυτροπικών κειμένων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου

Διπλωματική Εργασία uoadl:2967847 76 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-12-06
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Δήμα- Ευθυμίου Αικατερίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Μιχάλης, Αναπληρωτής καθηγητής, Παιδαγωγικό τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Σμυρναίου Ζαχαρούλα, Αναπληρώτρια καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, Παιδαγωγικό τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Βέρδης Αθανάσιος, Επίκουρος καθηγητής, ΠΤΔΕ, Παιδαγωγικό τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διδασκαλία, παραγωγή και αξιολόγηση πολυτροπικών κειμένων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδασκαλία, παραγωγή και αξιολόγηση πολυτροπικών κειμένων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την αξιοποίηση των πολυτροπικών κειμένων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου. Η έρευνα που σχεδιάστηκε είναι μια ποσοτική μελέτη με τη χρήση του εργαλείου των ερωτηματολογίων. Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί η διδασκαλία, η παραγωγή και η αξιολόγηση των πολυτροπικών κειμένων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας του
Γυμνασίου. Μέσα από τις απαντήσεις των 30 εκπαιδευτικών που συμμετείχαν και την υπάρχουσα βιβλιογραφία, επιχειρούμε να σκιαγραφήσουμε τον τρόπο με τον οποίο η πολυτροπικότητα εντάσσεται στην εκπαιδευτική πράξη και την αποτελεσματικότητα του στη μάθηση και κατανόηση του γλωσσικού μαθήματος.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
πολυτροπικότητα, γλώσσα, πολυτροπικά κείμενα, γυμνάσιο, νεοελληνική γλώσσα, διδασκαλία
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
27
Αριθμός σελίδων:
53
Διπλωματική -Διπλωματικη- Δήμα- Ευθυμίου.pdf (526 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο