Η αυτοεκτίμηση των δυσλεκτικών και μη δυσλεκτικών παιδιών ηλικίας 11-12 ετών και η σχέση της με την αποδοχή-απόρριψη από τον/την εκπαιδευτικό ως προς το φύλο παιδιών και εκπαιδευτικών

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3232508 80 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τίτλος:
Η αυτοεκτίμηση των δυσλεκτικών και μη δυσλεκτικών παιδιών ηλικίας 11-12 ετών και η σχέση της με την αποδοχή-απόρριψη από τον/την εκπαιδευτικό ως προς το φύλο παιδιών και εκπαιδευτικών
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Έτος δημοσίευσης:
2018
Συγγραφείς:
Μαρία Θεοδωροπούλου
Μαρία Μαλικιώση-Λοίζου
Ευαγγελία Γαλανάκη
Σελίδες:
310-322
Τίτλος βιβλίου:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, Τόμος 8
Εκδότης:
ΕΚΤ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ)
ISBN:
2529-1157
Λέξεις-κλειδιά:
αυτοεκτίμηση, δυσλεξία, αποδοχή, απόρριψη, μαθητές, παιδιά, εκπαιδευτικός, self-esteem, dyslexia, acceptance, rejection, students, children, teacher
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
DOI:
https://doi.org/10.12681/edusc.2680
Αναφορές:
.
Θεοδωροπούλου, Μαλικιώση-Λοίζου & Γαλανάκη (2018).pdf (541 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο