Pratiques formatives dans le cadre de la didactique diversitaire : le cas d’un module offert au Département de Langue et Littérature françaises de l’Université d’Athènes

Διπλωματική Εργασία uoadl:3246558 3 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-11-20
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Φυρίγου Μαρία-Ίλντα- Αγγελική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κανέλλα Μενούτη, Ειδικό Διδακτικό προσωπικό, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
M. Emmanuel, VERNADAKIS Professeur des Universités
Mme Marie-Christine, ANASTASSIADI Professeur associée
Πρωτότυπος Τίτλος:
Pratiques formatives dans le cadre de la didactique diversitaire : le cas d’un module offert au Département de Langue et Littérature françaises de l’Université d’Athènes
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδακτικές πρακτικές στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδακτικής: η περίπτωση ενός μαθήματος στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών.
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να κατανοήσει τις αναπαραστάσεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών σχετικά με πρακτικές επιμόρφωσης που εμπνέονται από τη διδακτική που στοχεύει στην οικειοποίηση της ξένης γλώσσας.
Πρόκειται για μία ποιοτική μελέτη περίπτωσης που στοχεύει να κατανοήσει τις αναπαραστάσεις των φοιτητών που παρακολουθούν το μάθημα Πρακτικές διδασκαλίας της γαλλικής ως ξένης γλώσσας του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας. Το συγκεκριμένο μάθημα προτείνει πρακτικές διδασκαλίας που εμπνέονται από τη διδακτική της κατάκτησης.
Μέσα από την έρευνα προκύπτουν συγκρούσεις ανάμεσα σε μία παραδοσιακή θεώρηση της διδασκαλίας/εκμάθησης και μία πιο πρακτική θεώρησή της. Πρακτικές επιμόρφωσης που θα βοηθούν τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς να τοποθετούν τον άνθρωπο στο κέντρο της μάθησης θα ήταν, αδιαμφισβήτητα, χρήσιμες προκειμένου η διδακτική που στοχεύει στην οικειοποίηση της ξένης γλώσσας να γίνει εφικτή.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
πρακτικές διδασκαλίας , οικειοποίηση της ξένης γλώσσας ,σχέση με τη γνώση, διδακτική που στοχεύει στην οικειοποίηση της ξένης γλώσσας, δημιουργικότητα, επιμόρφωση καθηγητών
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
26
Αριθμός σελίδων:
166
2022_M2 ELLE_MEMOIRE_FYRIGOU M. I. A..pdf (4 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο