Tο μάθημα της κλασικής κιθάρας σε μαθητές με δυσλεξία σε άτυπα περιβάλλοντα

Διπλωματική Εργασία uoadl:3328485 74 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα Περιβάλλοντα
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-05-17
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Λαμπροπούλου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Χρυσοστόμου Σμαράγδα Καθηγήτρια
Χριστίνα Αναγνωστοπούλου, Αναπλ. Καθηγήτρια, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ
Παύλος Σεργίου, Καθηγητής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Tο μάθημα της κλασικής κιθάρας σε μαθητές με δυσλεξία σε άτυπα περιβάλλοντα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Tο μάθημα της κλασικής κιθάρας σε μαθητές με δυσλεξία σε άτυπα περιβάλλοντα
Περίληψη:
Η παρούσα ποιοτική έρευνα διερευνά τη δυσλεξία στο όργανο της κλασικής κιθάρας, μέσα από την οπτική των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε διαφορετικά ωδεία της Αττικής αλλά και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Όπως προκύπτει, και από την έλλειψη σχετικής βιβλιογραφίας, δεν έχει μελετηθεί η διδασκαλία της πολυφωνίας σε μαθητές με δυσλεξία. Επίσης δεν εντοπίζονται έρευνες που να έχουν εξετάσει συγκεκριμένα τη διδασκαλία της κλασικής κιθάρας στους μαθητές αυτούς αλλά ούτε και έρευνες που να εξετάζουν τους προβληματισμούς που προκύπτουν από τη μεριά των καθηγητών. Λόγω της αύξησης των μαθητών με δυσλεξία οι καθηγητές της κλασικής κιθάρας αναζητούν τρόπους να καταφέρουν να διδάξουν με αποτελεσματικό τρόπο χωρίς όμως να ξέρουν εάν τελικά τους βοηθούν ή όχι.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
δυσλεξία, κλασική κιθάρα, γονείς, εργοθεραπεία, λογοθεραπεία.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
18
Αριθμός σελίδων:
τριάντα εννέα