Εκπαίδευση - Ενσωμάτωση και Ένταξη των Μεταναστών σε Καταστάσεις Κρίσης στην Ελλάδα και Ευρώπη

Διπλωματική Εργασία uoadl:3398484 11 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων στους Διοικητικούς και Αναπτυξιακούς Τομείς
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-07
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Μουτσώκος Κωνσταντίνος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
«Ειδική_Επ_Καθοδήγηση»
Σπέη Φαίη Εργοθεραπευτής- Λογοθεραπευτής,
Τριμελής Eξεταστική Eπιτροπή:
Λέκκας Ευθύμιος, Καθηγητής, Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος, ΕΚΠΑ,
Αντωναράκου Ασημίνα Καθηγήτρια Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος, ΕΚΠΑ,
Μπακοπούλου Αθανασία Ε.Δ.Ι.Π. Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εκπαίδευση - Ενσωμάτωση και Ένταξη των Μεταναστών σε Καταστάσεις Κρίσης στην Ελλάδα και Ευρώπη
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εκπαίδευση - Ενσωμάτωση και Ένταξη των Μεταναστών σε Καταστάσεις Κρίσης στην Ελλάδα και Ευρώπη
Περίληψη:
Το θέμα «Εκπαίδευση – Ενσωμάτωση και Ένταξη Μεταναστών σε καταστάσεις κρίσης στην Ελλάδα και την Ευρώπη» εμβαθύνει στις προκλήσεις και τις στρατηγικές που συνδέονται με την εκπαιδευτική και επαγγελματική ένταξη των μεταναστών εν μέσω καταστάσεων κρίσης. Τα τελευταία χρόνια, η Ελλάδα και η Ευρώπη γενικότερα έχουν γίνει μάρτυρες μιας σημαντικής εισροής μεταναστών, επιδεινώνοντας την πολυπλοκότητα της ένταξής τους λόγω των υπαρχουσών οικονομικών και κοινωνικών κρίσεων. Η εκπαίδευση αρχικά καθώς και η επαγγελματική τους κατάρτιση παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό το πλαίσιο. Η ένταξη ανήλικων και ενηλίκων μεταναστών στα εκπαιδευτικά συστήματα εκμάθησης και επαγγελματικής τους κατάρτισης συμβάλλει στην κοινωνική τους ένταξη, την πολιτιστική προσαρμογή και την οικονομική τους αυτάρκεια, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει ζητήματα κοινωνικής συνοχής και ισότητας. Αυτό το θέμα διερευνά τα πλαίσια πολιτικής, τις εκπαιδευτικές και τις επαγγελματικού προσανατολισμού παρεμβάσεις μέσα από εθνικές και ευρωπαϊκές συλλογικές προσπάθειες που είναι καθοριστικές για την προώθηση ενός εκπαιδευτικού και εργασιακού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, την υπέρβαση των γλωσσικών φραγμών και την αντιμετώπιση των διαφορετικών αναγκών των πληθυσμών μεταναστών σε περιοχές που πλήττονται από κρίσεις μεταναστευτικού ζητήματος.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση μεταναστών, Ένταξη, Καταστάσεις κρίσης, Ελλάδα, Ευρώπη, Κοινωνική συνοχή, Πολιτιστική προσαρμογή, Γλωσσικά εμπόδια, Εκπαιδευτική πολιτική, Κοινωνική ισότητα, Εκπαίδευση προσφύγων, Πολυπολιτισμική εκπαίδευση, Επαγγελματική κατάρτιση,
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
79
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
47
Αριθμός σελίδων:
109
ΜΟΥΤΣΩΚΟΣ 04022024 mariz.pdf (784 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο