Παράγοντες πρόκλησης συναισθηματικών διαταραχών - προβλημάτων συμπεριφοράς σε μαθητές δημοτικού και ανάπτυξη συνεργατικών στρατηγικών για την αντιμετώπισή τους: απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Διπλωματική Εργασία uoadl:3400812 8 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-10
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Ρουμελιώτη Κανέλλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αλεξόπουλος Νικόλαος, Επίκουρος καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ.
Μπαμπάλης Θωμάς, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ.
Τσώλη Κωνσταντίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ.na
Πρωτότυπος Τίτλος:
Παράγοντες πρόκλησης συναισθηματικών διαταραχών - προβλημάτων συμπεριφοράς σε μαθητές δημοτικού και ανάπτυξη συνεργατικών στρατηγικών για την αντιμετώπισή τους: απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Παράγοντες πρόκλησης συναισθηματικών διαταραχών - προβλημάτων συμπεριφοράς σε μαθητές δημοτικού και ανάπτυξη συνεργατικών στρατηγικών για την αντιμετώπισή τους: απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Περίληψη:
Οι εκπαιδευτικοί συχνά προβληματίζονται τόσο για τη συμπεριφορά τους απέναντι στους μαθητές όσο και για τις διδακτικές πρακτικές τους. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τους παράγοντες πρόκλησης συναισθηματικών διαταραχών - προβλημάτων συμπεριφοράς σε μαθητές δημοτικού και την ανάπτυξη συνεργατικών στρατηγικών για την αντιμετώπισή τους. Ενδεικτικά, ως αιτίες πρόκλησης των παραπάνω διαταραχών δίνονται: το οικογενειακό πλαίσιο, ο εκπαιδευτικός, το ίδιο το παιδί και το σχολείο. Στην έρευνα συμμετείχαν 191 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ερωτηματολογίου αυτοαναφοράς. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως χρειάζεται να υπάρχει μια ομαλή συνεργασία εκπαιδευτικού-οικογένειας, προκειμένου το παιδί να βοηθηθεί επαρκώς. Καταληκτικά, διαπιστώθηκε πως υπάρχουν ελλείψεις στις υποστηρικτικές υπηρεσίες αντιμετώπισης αυτών των διαταραχών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
συναισθηματικές διαταραχές, προβλήματα συμπεριφοράς, παράγοντες διαταραχών, συνεργατικές στρατηγικές.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
116
Αριθμός σελίδων:
143
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_Ρουμελιώτη Κανέλλα.pdf (4 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο