Η αξιοποίηση του animation στην εκπαίδευση

Διπλωματική Εργασία uoadl:3400834 29 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψυχοπαιδαγωγική της Ανάγνωσης, Φιλαναγνωσία και Εκπαιδευτικό Υλικό
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-10
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Παλαιοκώστα Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος, Καθηγητής Παιδαγωγικής και Λογοτεχνίας, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Ελισάβετ Λαζαράκου, Επίκ. Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Βασιλική Νίκα, Ε.ΔΙ.Π., ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αξιοποίηση του animation στην εκπαίδευση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η αξιοποίηση του animation στην εκπαίδευση
Περίληψη:
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εμβαθύνει στην εκπαιδευτική διάσταση του animation με ιδιαίτερη έμφαση στην δημιουργικότητα, η οποία αποτελεί και την κορυφή της πυραμίδας του Bloom. Παράλληλα, φιλοδοξία της παρούσας έρευνας είναι η συμβολή της, στην συζήτηση που έχει αναπτυχθεί επάνω στην εισαγωγή του animation στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και διεθνώς.
Πιο συγκεκριμένα στην έρευνα αποτυπώνονται τα αποτελέσματα από την παρατήρηση της ερευνήτριας σε ένα εργαστήριο animation το οποίο αφορούσε την διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της Γλώσσας και στο οποίο συμμετείχαν μαθητές από τέσσερις διαφορετικές χώρες (Ισπανία, Σλοβακία, Κροατία, Ελλάδα).
Στην παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε ποιοτική μέθοδος και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω της συμμετοχικής παρατήρησης και ημιδομημένων συνεντεύξεων.
Οι στόχοι και τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας επιτεύχθηκαν όπως αυτό διαπιστώνεται από τα συμπεράσματα της έρευνας και του εργαστηρίου στο οποίο συμμετείχε η ερευνήτρια.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
animation, εκπαίδευση, κινούμενο σχέδιο, δημιουργικότητα
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
90
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
34
Αριθμός σελίδων:
92
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑ ΕΛΕΝΗ_Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-signed.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.