Το ανθρώπινο δυναμικό στη δημόσια διοίκηση και η ολική παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες

Διπλωματική Εργασία uoadl:3400899 14 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-11
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Πατσουράκου Ποτίτσα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Τριανταφυλλόπουλος Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας .
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το ανθρώπινο δυναμικό στη δημόσια διοίκηση και η ολική παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το ανθρώπινο δυναμικό στη δημόσια διοίκηση και η ολική παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή εξέτασης και ανάλυσης ενός τρέχοντος ζητήματος που αφορά τη Διαχείριση Ολικής Ποιότητας (TQM) στο Δημόσιο Τομέα. Στο εσωτερικό των οργανισμών, υπάρχουν συχνά περιπτώσεις όπου προκύπτουν προβλήματα που σχετίζονται με την ποιότητα σε διάφορους τομείς. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να περιλαμβάνουν την έλλειψη εσωτερικού ελέγχου, ιδίως σε σχέση με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας και την παράδοση προϊόντων ή υπηρεσιών. Το TQM είναι μια προσέγγιση διαχείρισης που επιδιώκει να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα και την ανταγωνιστικότητα ενός οργανισμού δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα σε όλα τα τμήματα και προωθώντας τη συνεργασία μεταξύ τους. Η έρευνα που διεξήχθη στοχεύει να διερευνήσει τον ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού στη Δημόσια Διοίκηση και να αναγνωρίσει τη σημασία της αξιοποίησης των αρχών TQM για τη βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων με σκοπό την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους πολίτες. Ταυτόχρονα, εξετάζονται και οι προοπτικές των εργαζομένων σε σχέση με τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν στο ανθρώπινο δυναμικό των ΚΕΠ, με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πολιτών. Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η ενσωμάτωση του DOP, μέσω της αξιοποίησης των προτεινόμενων οδηγών, δηλαδή της δέσμευσης των εργαζομένων, της αποτελεσματικότητας της ηγεσίας, των συνεχών βελτιώσεων και της ικανοποίησης των πολιτών με την παροχή υπηρεσιών, αποφέρει σημαντικές διακυμάνσεις στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών. Επιπλέον, τα αποτελέσματα σχετικά με τους δείκτες ποιότητας υπηρεσιών αποκαλύπτουν ότι η διαθεσιμότητα υπηρεσιών παρουσίασε τη σημαντικότερη βελτίωση, ακολουθούμενη από το μέγεθος απόκρισης και, τέλος, την ολοκλήρωση της υπηρεσίας. Όλα αυτά τα μέτρα ποιότητας των υπηρεσιών προσδιορίστηκαν ως θετικά αποτελέσματα που προέκυψαν από την ενσωμάτωση του DOP. Συνοψίζοντας, μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι η εφαρμογή της φιλοσοφίας DOP στο δημόσιο τομέα βρίσκεται ακόμη στο αρχικό της στάδιο και η σωστή εφαρμογή της, μαζί με τις κατάλληλες ενέργειες, θα ενισχύσει αποτελεσματικά την αποτελεσματικότητα στους δημόσιους οργανισμούς.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Ανθρώπινο Δυναμικού, Δημόσια Διοίκηση, Διαχείριση Ολικής Ποιότητας,
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
79
Αριθμός σελίδων:
78
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο