Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝΤΗΣ: ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Διπλωματική Εργασία uoadl:3402103 5 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κοινωνικές Νευροεπιστήμες, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-27
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Σμηλιάνη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Θεολογίας , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝΤΗΣ: ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝΤΗΣ: ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Περίληψη:
Η παρούσα μελέτη, ενταγμένη στο επιστημονικό πεδίο της Κοινωνικής Νευροεπιστήμης και Κοινωνικής Παιδαγωγικής, διερευνά τη σχολική μονάδα ως οργανισμό και την εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μέσω μιας κοινωνικοπαιδαγωγικής παρέμβασης. Διεξήχθη κατά την περίοδο 2023-2024, χρησιμοποιώντας μια συνδυαστική μεθοδολογική προσέγγιση που περιλαμβάνει τόσο ποιοτικές όσο και ποσοτικές μεθόδους. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων, γραπτών συνεντεύξεων και ημερολογίων ερευνητών, ενώ η ανάλυσή τους έγινε με τη χρήση στατιστικών μεθόδων θεματικής ανάλυσης. Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η εφαρμογή της κοινωνικοπαιδαγωγικής παρέμβασης οδήγησε σε σημαντική βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών, ενισχύοντας την εργασιακή τους ικανοποίηση. Συμπερασματικά, η έρευνα αποδεικνύει ότι η βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση της απόδοσης των σχολικών οργανισμών. Ωστόσο, οι περιορισμοί της έρευνας περιλαμβάνουν το μικρό μέγεθος δείγματος και την περιορισμένη γεωγραφική περιοχή της μελέτης. Προτείνονται περαιτέρω έρευνες με μεγαλύτερα και πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα, καθώς και σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, για την επαλήθευση των ευρημάτων και την ευρύτερη εφαρμογή των αποτελεσμάτων σε άλλες σχολικές μονάδες, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας των εκπαιδευτικών και την ενίσχυση της συνολικής απόδοσης των σχολικών οργανισμών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτικός, κοινωνικοπαιδαγωγική παρέμβαση, επικοινωνία, συνεργασία, επαγγελματική ικανοποίηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
94
Αριθμός σελίδων:
190
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Διπλωματική Εργασία 2023-2024, Ελένη Σμηλιάνη.pdf
3 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.