Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗΣ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Διπλωματική Εργασία uoadl:3402630 2 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-07-04
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Τζαβάρα Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
-ΣΤΑΥΡΙΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ

-ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΘΩΜΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ ΜΕΛΟΣ

-ΤΣΩΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ ΜΕΛΟΣ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗΣ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗΣ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Περίληψη:
Είναι μεγάλος ο αριθμός των ανθρώπων που επιθυμούν να πληρούν υψηλά κριτήρια
επίδοσης για τον εαυτό τους. Σκοπός της υφιστάμενης έρευνας ήταν να μελετήσει τη
σχέση μεταξύ θετικής και αρνητικής τελειομανίας, την ακαδημαϊκή επίδοση και την
αυτό-εκτίμηση. Ειδικότερα, η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο να διερευνήσει ότι τα
υψηλότερα επίπεδα θετικής τελειομανίας σχετίζονται θετικά με υψηλότερα επίπεδα
ακαδημαϊκών επιδόσεων, ενώ παράλληλα εξετάσθηκε ότι τα υψηλότερα επίπεδα
αρνητικής τελειομανίας θα σχετίζονταν με χαμηλότερα επίπεδα ακαδημαϊκής επίδοσης,
και υψηλότερα επίπεδα κατάθλιψης. Στην θεματική της οικογένειας διερευνήθηκε
συγκεκριμένα ότι οι υψηλές γονικές προσδοκίες αναμένονταν να σχετίζονται θετικά με
την αρνητική τελειομανία, με χαμηλότερα επίπεδα ακαδημαϊκών επιδόσεων, και με
υψηλότερα επίπεδα κατάθλιψης. Επιπλέον η συγκεκριμένη μελέτη επιχείρησε να
αναδείξει ότι οι υψηλές γονικές προσδοκίες σχετίζονται αρνητικά με την διαμόρφωση
θετικής αυτοεκτίμησης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά:
τελειομανία, αρνητική τελειομανία, θετική τελειομανία, γονικές προσδοκίες, ακαδημαϊκή επίδοση, κατάθλιψη, θετική αυτό-εκτίμηση, αρνητική αυτοεκτίμηση.
Ευρετήριο:
Όχι
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
159
Αριθμός σελίδων:
92
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΖΑΒΑΡΑ ΕΛΕΝΗ (ΑΜ 221041).pdf
868 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.