Η επάρκεια των Εκπαιδευτικών Θεολόγων στη Θρησκευτική Εκπαίδευση και Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, στην Ελλάδα

Διπλωματική Εργασία uoadl:3402782 117 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Συστηματική Θεολογία και Επιστήμες της Αγωγής
Βιβλιοθήκη Θεολογικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-07-06
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Αποστολάκη Ελένη-Άννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Θεολογική Σχολή, Τμήμα Θεολογίας, ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επάρκεια των Εκπαιδευτικών Θεολόγων στη Θρησκευτική Εκπαίδευση και Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, στην Ελλάδα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επάρκεια των Εκπαιδευτικών Θεολόγων στη Θρησκευτική Εκπαίδευση και Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, στην Ελλάδα
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ορθόδοξη Θεολογία» του ΕΚΠΑ. Διερευνά τις γνώσεις, τις στάσεις και τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών Θεολόγων στην Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, όπως ορίστηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης από το 2000. Ερευνητικά, ακολουθήθηκε η ποσοτική μεθοδολογία, όπου 305 εκπαιδευτικοί απάντησαν σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο 64 ερωτήσεων κατά τη σχολική χρονιά 2020-21. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με το στατιστικό πακέτο IBM SPSS και απέδειξε την ανάγκη για περαιτέρω εκπαίδευση, στην ΕΑΔ των εκπαιδευτικών και ανάγκη αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι εκπαιδευτικοί φαίνεται επίσης ότι υποστηρίζουν τη διδασκαλία των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων μέσω του ΜτΘ, με την προσωπική τους αντίληψη και εκπαίδευση να επηρεάζει τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματός τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θρησκεία
Λέξεις-κλειδιά:
Θρησκευτική Εκπαίδευση, Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Εκπαιδευτικοί Θεολόγοι, Επάρκεια στην ΕΑΔ, Γνώσεις, Στάσεις, Δεξιότητες
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
120
Αριθμός σελίδων:
210
Apostolaki_Eleni Anna_Thesis.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο