«Απόψεις Εκπαιδευτικών (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) αναφορικά με την επιμόρφωσή τους σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»

Διπλωματική Εργασία uoadl:3410530 11 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-07-18
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Μπαλλή Μιχάλ
Μπαλλή Μιχάλ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Όνομα : Βασίλειος , Επώνυμο : Τσάφος , Βαθμίδα : Καθηγητής, Τμήμα : Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ίδρυμα : Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Απόψεις Εκπαιδευτικών (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) αναφορικά με την επιμόρφωσή τους σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
«Απόψεις Εκπαιδευτικών (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) αναφορικά με την επιμόρφωσή τους σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»
Περίληψη:
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση και ο εντοπισμός των λόγων που οι
εκπαιδευτικοί επιλέγουν να επιμορφωθούν στην ειδική αγωγή. Η έρευνα διεξήχθη
μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων επιλέγοντας την ποιοτική μεθοδολογική
προσέγγιση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα εκπαιδευτικοί της
πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα δεδομένα της έρευνας
έδειξαν ότι υπάρχουν διάφοροι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν σε επιμόρφωση
στην ειδική αγωγή τους εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να έχουν
περισσότερες γνώσεις στην ειδική αγωγή προκειμένου να είναι προετοιμασμένοι
να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις σύνθετες και περίπλοκες ανάγκες των μαθητών
με ειδικές/ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες. Οι εκπαιδευτικοί επίσης θέλουν να
ενισχύσουν τις γνώσεις τους προκειμένου να μπορέσουν να διαχειριστούν τις
προκλήσεις και τις δυσκολίες που προκύπτουν στο πλαίσιο της συμπερίληψης.
Ένας ακόμα σημαντικός λόγος για την επιμόρφωση στην ειδική αγωγή των
εκπαιδευτικών είναι η επιθυμία τους να προσφέρουν βοήθεια και υποστήριξη σε
μαθητές που έχουν μεγαλύτερες ανάγκες. Σημαντική θεωρείται επίσης από τους
εκπαιδευτικούς η επιμόρφωση στην ειδική αγωγή για να αντιμετωπίσουν τις
δυσκολίες μέσα στην τάξη καθώς και τις ελλείψεις της εκπαίδευσης για την
υποστήριξη των μαθητών με ειδικές/ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες. Απαιτείται
μελλοντική έρευνα που θα διερευνά τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών με την
υποστήριξη των μαθητών να συμμετέχουν στις δραστηριότητες της τάξης και να
τροποποιούν τις δραστηριότητες της τάξης. Αυτή η έρευνα θα ήταν ιδιαίτερα
σημαντική επειδή τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στον
σχεδιασμό της επιμόρφωσης τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις κλειδιά: εκπαιδευτικοί, επιμόρφωση, ειδική αγωγή, συμπερίληψη.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
71
Αριθμός σελίδων:
66
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΜΔΕ-Μ.ΜΠΑΛΛΗ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.