Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών ΔικτύωνΠληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-07-31
Συγγραφέας:
Μαρκαντωνάτου Αικατερίνη-Κωνσταντίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Επιστημονικός Συνεργάτης ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η εξέλιξη του Marketing Orientation
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η εξέλιξη του Marketing Orientation
Περίληψη:
Η ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών έχει υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τις τελευταίες δεκαετίες. Με την έλευση νέων τεχνολογιών και την αύξηση του ανταγωνισμού, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα έπρεπε να προσαρμόζουν συνεχώς τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους. Τα Τέσσερα P του μάρκετινγκ -Product, Place, Promotion, Price ή Προϊόν, Τοποθέτηση, Προώθηση, Τιμή- παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των στρατηγικών αυτών των εταιρειών. Το παρόν δοκίμιο εξετάζει την επίδραση αυτών των τεσσάρων στοιχείων στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, την εξέλιξη τους αλλά και την σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Αναλύοντας διάφορες εμπορικές και ακαδημαϊκές πηγές, θα διερευνήσουμε πώς αυτά τα στοιχεία μάρκετινγκ επηρέασαν την αγορά και συνέβαλαν στην ανάπτυξή της.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
μάρκετινγκ, προϊόν, τοποθέτηση, προώθηση, τιμή, πιστότητα, τηλεπικοινωνίες
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
44