Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (Brand Equity) από την πλευρά του καταναλωτή.

Διπλωματική Εργασία uoadl:3415426 3 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διοικητική Επιχειρήσεων και Τραπεζών
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-09-17
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Γκαραβέλλας Γιώργος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πήχα Λαμπρινή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (Brand Equity) από την πλευρά του καταναλωτή.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας από την πλευρά του καταναλωτή.
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, έγινε προσπάθεια μέτρησης της αξίας της μάρκας (Brand Equity) των αθλητικών εταιρειών Nike, Adidas και Reebok, με βάση την περιγραφική έρευνα αγοράς. Πραγματοποιήθηκε η χρήση της μεθόδου δειγματοληψίας ευκολίας και εφαρμόστηκε το υβριδικό μοντέλο μέτρησης Aaker – Keller. Οι μάρκες δημιουργούν αξία για τον πελάτη και για την επιχείρηση και η ισχύς τους για να επηρεάσουν τους αγοραστές βασίζεται στους ψυχικούς συνειρμούς και στις σχέσεις. Η μέτρηση της αξίας της μάρκας είναι πρόκληση, καθώς αποτελεί το σύγχρονο εργαλείο για τους managers και την διοίκηση της εταιρείας, για την ασφαλέστερη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων. Δεν υπάρχει ένα μοντέλο μέτρησης, καθώς τα συστατικά των διαστάσεων που αποτελούν το μοντέλο μέτρησης ποικίλουν από τους επιστήμονες και ερευνητές, εξαιτίας της φύσης και του αριθμού τους. H Nike μετρήθηκε με την μεγαλύτερη αξία της μάρκας, με δεύτερη την Adidas και τρίτη την Reebok. Η Nike έχει δυνατά σημεία την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα, ενώ η Adidas την αφοσίωση και η Reebok θεωρείται η ποιο οικονομική μάρκα από τους καταναλωτές.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Αξία μάρκας, αναγνωρισιμότητα μάρκας, εικόνα μάρκας.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
106
Αριθμός σελίδων:
53
Διπλωματική Εργασία.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο