Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση και η συνδρομή της στην Εκπαίδευση STEM

Διπλωματική Εργασία uoadl:3440785 24 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαίδευση STEM και Συστήματα Εκπαιδευτικών Ρομποτικών Διατάξεων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-11-27
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Γκουντάνη Δήμητρα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Στεφανίδου Κωνσταντίνα, Ε.ΔΙ.Π, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Σκορδούλης Κωνσταντίνος, Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Κατσιαμπούρα Ιωάννα, Επικ. Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση και η συνδρομή της στην Εκπαίδευση STEM
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση και η συνδρομή της στην Εκπαίδευση STEM
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εξετάζει, τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαίδευση καθώς και την συνδρομή της στην εκπαίδευση STEM. Γενικότερα, με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, η ΤΝ φαίνεται να είναι ένα ισχυρό εργαλείο που δίνει την δυνατότητα να μετασχηματιστεί η μαθησιακή εμπειρία. Αυτό είναι δυνατόν να συμβεί μέσα από την προσαρμογή της διδασκαλίας στις ανάγκες των μαθητών, προσφέροντας συνεχή ανατροφοδότηση και βελτίωση της απόδοσής τους μέσω προσαρμοστικών μαθησιακών περιβαλλόντων.
Η εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια, όπου το καθένα εστιάζει σε διαφορετικές πτυχές της ΤΝ στην εκπαίδευση STEM. Στο πρώτο κεφάλαιο , παρουσιάζονται οι θεωρητικές έννοιες που είναι αναγκαίες για την καλύτερη κατανόηση της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται οι προοπτικές που προσφέρει η ΤΝ στην εκπαίδευση STEM.
Στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο, αναφέρονται συγκεκριμένα λογισμικά ΤΝ, που χρησιμοποιούν προσαρμοστικά συστήματα μάθησης και τα εργαλεία ανάλυσης για να προσφέρουν μία εξατομικευμένη εμπειρία μάθησης. Επίσης, αναφέρονται τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και οι μέθοδοι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της ΤΝ. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, αναφέρονται οι μελλοντικές εξελίξεις της ΤΝ στην εκπαίδευση καθώς και οι προκλήσεις και τα ηθικά ζητήματα που έχουν προκύψει.
Συμπερασματικά, η εργασία παρουσιάζει την δυνατότητα που προσφέρει η ΤΝ στην εκπαίδευση STEM, για να την ενισχύσει και να προσφέρει μαθησιακές λύσεις σε μαθητές που έχουν μαθησιακά κενά, αλλά και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει για να είναι η ενσωμάτωσή της δίκαιη και ασφαλής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνητή Νοημοσύνη, STEM, Εκπαίδευση, Προκλήσεις, Πλεονεκτήματα, Λογισμικά, Προσαρμοστική Μάθηση, Μηχανική Μάθηση, Αξιολόγηση, Ηθική.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
62
Αριθμός σελίδων:
61
Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση και η συνδρομή της στην Εκπαίδευση STEM.pdf (824 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο