Μονάδα:
Κατεύθυνση Διοικητική Επιχειρήσεων και ΤραπεζώνΒιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-12-05
Συγγραφέας:
Σκοπελίτης Νεκτάριος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δήμας Αθανάσιος, Ακαδημαϊκός Υπότροφος, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών,ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Έρευνα αγοράς των επιρροών της αξίας του brand & των συσχετίσεων της αγοράς στην κατηγορία προϊόντων υψηλής ανάμιξης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Έρευνα αγοράς των επιρροών της αξίας του brand & των συσχετίσεων της αγοράς στην κατηγορία προϊόντων υψηλής ανάμιξης
Περίληψη:
Στην έρευνά γίνεται ανάλυση του αντίκτυπου της επιρροής της αξίας του Brand (Brand Equity), σύμφωνα με την έννοια των στρατηγικών που διαμορφώνει ένα Brand με σκοπό την δυνατότητα να παραμένει στην υποσυνείδητη επιλογή του καταναλωτή.
Πρόσθετα γίνεται συζήτηση των συστατικών που ορίζουν την εταιρική αξία (Brand Equity) γενικότερα, τόσο με την συνολική έννοια του brand όσο και με την αντιληπτή έννοια τους στη συνείδηση του καταναλωτή (CBBE) ως κύριοι άξονες επιρροής προς την πρόθεση αγοράς.
Παράλληλα γίνεται ενδοσκόπηση για το αν υφίσταται επιρροή της έντασης της διανομής τόσο για το ίδιο το Brand αλλά και στην υποσυνείδητη επιλογή του καταναλωτή. Αντίστοιχα εξετάζεται το επίπεδο της διανομής, ως συστατικό της στρατηγικής διείσδυσης ενός brand στην αγορά και παρουσιάζεται μια νέα οπτική για την ανάπτυξη των Brands αυτή της θεωρίας των συσχετίσεων της αγοράς όπως την περιέγραψε ο ακαδημαϊκός Sharp μέσω της θεωρίας Market Based Assets.
Με αντικείμενο την αγορά του κλιματισμού ως ένας αναπτυσσόμενος και ανταγωνιστικός κλάδος και μέσω μιας έρευνας πεδίου και των ερευνητικών στόχων που δημιουργήθηκαν, έγινε εκτίμηση για τη σύγκριση ορισμένων Βrand εξετάζοντας το πως η ένταση της διανομής (Distribution Intensity) ως προς τα κανάλια διάθεσης που τοποθετείται ένα προϊόν στην αγορά, επηρεάζει τόσο την αξία του Brand αλλά και τον ίδιο τον καταναλωτή σχετικά με την αντιληπτή αξία για το Brand (CBBE), προς την τελική απόφαση του για την αγορά του προϊόντος (Purchase Intention).
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Εταιρική αξία, Εταιρική Αναγνωρισιμότητα, Εταιρική Αφοσίωση, Εταιρική ταυτότητα και προσωπικότητα Εταιρική εμπιστοσύνη Ένταση Διανομής Market Based Assets, Fujitsu Κλιματισμος, Οικιακό κλιματιστικό Moderation analysis
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
41