Μονάδα:
Κατεύθυνση Διοικητική Επιχειρήσεων και ΤραπεζώνΒιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-12-05
Συγγραφέας:
Μάντικας Νικόλαος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Δήμας, Δόκτωρ, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
H εξατομίκευση μέσω των κοινωνικών ψηφιακών δικτύων ως ένας παράγοντας που οδηγεί στην ανάπτυξη της επιχείρησης, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της και την πελατειακή της πιστότητα.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
H εξατομίκευση μέσω των κοινωνικών ψηφιακών δικτύων ως ένας παράγοντας που οδηγεί στην ανάπτυξη της επιχείρησης, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της και την πελατειακή της πιστότητα.
Περίληψη:
Ο καταναλωτής της εποχής μας είναι πιθανώς πιο συνδεδεμένος και πληροφορημένος από οποιοδήποτε άλλο διάστημα. Η δυνατότητα του να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα ή υπηρεσίες και αξίες, να ανταλλάσσει απόψεις και οπτικές δεδομένα και να διεκδικεί περισσότερα, είναι ιδιαίτερο φαινόμενο. Για πρώτη φορά, οι καταναλωτές διαθέτουν επικοινωνιακά μέσα που τους παρέχουν πληροφορίες από παγκόσμιες εμπειρίες και διερευνούν τις σχέσεις τους με τις εταιρείες. Αυτή η συνδεσιμότητα, παρά το ότι έχει προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία για διαφοροποίηση στις αγορές και πιο εξελιγμένη συμπεριφορά, έχει παράλληλα δημιουργήσει ευκαιρίες και προβλήματα για τις επιχειρήσεις. Ειδικά, επέτρεψε στους λιανεμπόρους να συνδέονται με τους πελάτες τους με πιο εξατομικευμένο τρόπο. Οι προσδοκίες των καταναλωτών διαμορφώθηκαν διαφορετικά από τα μέσα του 20ου αιώνα, όταν η πρόσβαση σε προϊόντα ήταν το κύριο ζήτημα αγοραστικής συμπεριφοράς. Σήμερα, οι καταναλωτές επιθυμούν να ξεχωρίσουν. Η επιθυμία για προσωποποιημένα προϊόντα είναι περισσότερο έκδηλη. Οι οργανισμοί αντιλήφθηκαν αυτή την υποκείμενη ανάγκη και έτσι η ιδέα της εξατομίκευσης σε προϊόντα και υπηρεσίες αναπτύχθηκε. Σε αυτό το πλαίσιο, η εξατομίκευση αναγνωρίζει την ιδιαιτερότητα του κάθε καταναλωτή, προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες κατάλληλα για τις προτιμήσεις τους. Η πρακτική μορφή της εξατομίκευσης κατανοείται ως μια προσπάθεια για προσαρμοστική αλληλεπίδραση προκειμένου να καλυφθούν οι προσδοκίες των πελατών. Αυτή η εργασία εξετάζει τα παραπάνω σημεία και διενέργησε στατιστική ανάλυση για την αναγνώριση των σχέσεων μεταξύ της εξατομικευμένης εμπειρίας και της πελατειακής αφοσίωσης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Εξατομίκευση, κοινωνικά ψηφιακά δίκτυα, πελατειακή αφοσίωση, πελατειακή πιστότητα, ανάπτυξη επιχείρησης
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
111
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΤΙΚΑΣ_ΔΕ ΠΜΣ ΔΟΜ_Nοέμβριος 2024.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.