Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψυχική ΥγείαΒιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-12-09
Συγγραφέας:
Πρέντζα Κυριακή
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πολυξένη Μαγγούλια, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ
Ευμορφία Κούκια, Καθηγήτρια, Τμήμα Nοσηλευτικής, ΕΚΠΑ
Βενετία-Σοφία Βελονάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Nοσηλευτικής, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επαγγελματική ποιότητα ζωής των νοσηλευτών την περίοδο της πανδημίας covid-19 και οι επιπτώσεις στην ψυχική και σωματική τους υγεία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επαγγελματική ποιότητα ζωής των νοσηλευτών την περίοδο της πανδημίας covid-19 και οι επιπτώσεις στην ψυχική και σωματική τους υγεία
Περίληψη:
Η Κλίμακα Επαγγελματικής Ποιότητας Ζωής (ProQOL) είναι στην ουσία ένα ερωτηματολόγιο που αποσκοπεί στην μέτρηση της κόπωσης από συμπόνια, στην μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης και της εξουθένωσης. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για επαγγελματίες υγείας. Σε αυτή την ομάδα περιλαμβάνονται ψυχολόγοι, νοσηλευτές, κοινωνικοί λειτουργοί κ.α. Επίσης, η κλίμακα αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε όσους επαγγελματίες έχουν υποστεί μεγάλη συναισθηματική επαγγελματική πίεση αλλά και τους επαγγελματίες που έχουν εκτεθεί σε τραυματικές καταστάσεις. Η επαγγελματική ποιότητα ζωής είναι η ποιότητα που αισθάνεται κάποιος σε σχέση με την δουλειά του. Οι καταστάσεις αυτές έχουν θετικές και αρνητικές πτυχές και επηρεάζουν σημαντικά την επαγγελματική ποιότητα της ζωή τους. Το ProQol προβαίνει στην μέτρηση τριών πτυχών της επαγγελματικής ζωής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Covid-19, Επαγγελματική ποιότητα ζωής, Επαγγελματική εξουθένωση, Ικανοποίηση συμπόνιας, Κόπωση από συμπόνια, Δευτερογενές τραυματικό στρες, Ψυχική υγεία, Σωματική υγεία, Νοσηλευτές, Proqol- 5
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
100
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
Διπλωματική!! (1).pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.