Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-12-07
Συγγραφέας:
Αναστασίου Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σταυριανέα Αικατερίνη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επιδραστικότητα του χιούμορ των Ελλήνων influencer στο TikTok
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
The impact of the Greek influencers' humor on TikTok
Περίληψη:
Η έλευση του TikTok έφερε μία επανάσταση στον κόσμο των social media. Το δίκτυο έγινε γρήγορα δημοφιλές μεταξύ των νέων και απέκτησε αφοσιωμένο κοινό σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Έγινε ένα ακόμη νέο ψηφιακό κανάλι προώθησης μάρκετινγκ χάρη στους influencers που ως early adopters αγκάλιασαν τη νέα πλατφόρμα και άρχισαν να δραστηριοποιούνται σε αυτή. Το TikTok ξεχωρίζει για την απλότητα χρήσης, τα πολύ σύντομα βίντεο και τον παιγνιώδη χαρακτήρα, ενώ είναι το μοναδικό μέσο από το οποίο μπορεί κάποιος να προσεγγίσει επικοινωνιακά τις νεότερες γενιές. Κυρίαρχο ρόλο στο περιεχόμενό του παίζουν το χιούμορ και ο αυθορμητισμός.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
χιούμορ, TikTok, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακό μάρκετινγκ, influencer marketing, influencers
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
96