Η επίδραση της εμπειρίας χρήστη (UX) στην ικανοποίηση σε διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες πολιτιστικού τουρισμού

Διπλωματική Εργασία uoadl:3473664 30 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Μάρκετινγκ Πολιτισμού
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2025-03-08
Έτος εκπόνησης:
2025
Συγγραφέας:
Κουκάς Μιχαήλ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μόχλα Βάγια, Επιστημονική Συνεργάτης, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επίδραση της εμπειρίας χρήστη (UX) στην ικανοποίηση σε διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες πολιτιστικού τουρισμού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επίδραση της εμπειρίας χρήστη (UX) στην ικανοποίηση σε διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες πολιτιστικού τουρισμού
Περίληψη:
Σκοπός – Η παρούσα μελέτη εξετάζει την αλληλεπίδραση μεταξύ της Αντιληπτής
Ηλεκτρονικής Ποιότητας Υπηρεσιών (E-S-QUAL), της Εμπειρίας Χρήστη (UX) και της
συνολικής ικανοποίησης χρηστών στις Διαδικτυακές Ταξιδιωτικές Πλατφόρμες (OTAs) στον
τομέα του πολιτιστικού τουρισμού. Επιπλέον, αξιολογεί την εφαρμοσιμότητα και την επιρροή των πλαισίων E-S-QUAL και UX στην Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Μεθοδολογία/προσέγγιση – Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω δομημένου ερωτηματολογίου
που διανεμήθηκε σε 165 συμμετέχοντες, με τελικό έγκυρο δείγμα 95 απαντήσεων. Η ανάλυση περιλάμβανε ελέγχους αξιοπιστίας και εγκυρότητας μέσω του SPSS, καθώς και αναλύσεις συσχέτισης και παλινδρόμησης.

Αποτελέσματα – Τα ευρήματα επιβεβαιώνουν την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των
κλιμάκων στο πλαίσιο των OTAs πολιτιστικού τουρισμού. Αναδείχθηκαν σημαντικές
συσχετίσεις μεταξύ E-S-QUAL, UX και ικανοποίησης χρηστών. Τέλος, αποδείχθηκε και η
σχέση αιτίου-αιτιατού μεταξύ των ανεξάρτητων μεταβλητών (E-S-QUAL, UX) και της
εξαρτημένης μεταβλητής (Customer Satisfaction).

Πρωτοτυπία/αξία – Η μελέτη εισάγει ένα νέο πολυδιάστατο πλαίσιο κατανόησης της σχέσης UX, E-S-QUAL και ικανοποίησης χρηστών στις Διαδικτυακές Ταξιδιωτικές Πλατφόρμες (OTAs) που προσφέρουν ξεναγήσεις και δραστηριότητες. Μέσω της ενσωμάτωσης πρακτικών UX και SEO, παρέχει τόσο θεωρητικές προτάσεις για την έρευνα, όσο και πρακτικές προτάσεις για την βιομηχανία του τουρισμού ως προς την ενίσχυση της ικανοποίησης των χρηστών, της εμπιστοσύνης τους και της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Λέξεις – Κλειδιά: Διαδικτυακές Ταξιδιωτικές Πλατφόρμες (OTAs), Εμπειρία Χρήστη (UX),
Ικανοποίηση Χρηστών, Πολιτιστικός Τουρισμός, Αντιληπτή Ποιότητα Ηλεκτρονικών
Υπηρεσιών (E-S-QUAL), Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO), Υπηρεσίες
Πολιτιστικού Τουρισμού, Ψηφιακή Εμπειρία, Ανάλυση Χρηστών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Διαδικτυακές Ταξιδιωτικές Πλατφόρμες (OTAs), Εμπειρία Χρήστη (UX), Ικανοποίηση Χρηστών, Πολιτιστικός Τουρισμός, Αντιληπτή Ποιότητα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (E-S-QUAL), Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO), Υπηρεσίες Πολιτιστικού Τουρισμού, Ψηφιακή Εμπειρία, Ανάλυση Χρηστών
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
86
Αριθμός σελίδων:
47
ΔΕ ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΚΑΣ_ΜΟΧΛΑ.pdf (1003 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο