Conference Proceedings uoadl:1001918 2215 Read counter
21. Έκφραση μαθηματικής σκέψης: ψυχολογικές και κοινωνικές προσεγγίσεις
Conference Paper uoadl:105555622. Συναισθήματα και στάσεις των φοιτητών ως προς τη στατιστική
Conference Paper uoadl:105555923. Η διαμόρφωση μιας κοινότητας μάθησης μέσα από τη διδακτική σύνδεση λογοτεχνίας και μαθηματικών
Conference Paper uoadl:105556524. Μετάβαση από την εξίσωση στην ανίσωση μέσω αναπαραστάσεων της συνάρτησης
Conference Paper uoadl:105556725. Η συγκρότηση της έννοιας της βαθμολογίας στους λόγους μαθηματικών εκπαιδευτικών
Conference Paper uoadl:105556826. Μαθηματική γλώσσα: η χρήση λέξεων με καθημερινή και μαθηματική σημασία από παιδιά του δημοτικού
Conference Paper uoadl:105557228. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και των γονιών για τις άτυπες γνώσεις των νηπίων στα μαθηματικά
Conference Paper uoadl:105557529. Μορφές και επίπεδα αιτιολόγησης κατά τη λύση γεωμετρικών προβλημάτων
Conference Paper uoadl:105557633. Η συνάρτηση ως διαμεσολαβημένη εκτίμηση. Μια διδακτική αξιοποίηση της έννοιας
Conference Paper uoadl:105558635. Συμμετρία: σχέση ισότητας ή γεωμετρικός μετασχηματισμός
Conference Paper uoadl:105559036. Επιχειρήματα μελλοντικών δασκάλων σε καταστάσεις που αναφέρονται στην έννοια του όγκου
Conference Paper uoadl:105559138. Ίδια και διαφορετικά: κατανόηση της έννοιας του τριγώνου από παιδιά πρώτης δημοτικού
Conference Paper uoadl:105559739. Μαθηματικά με εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας
Conference Paper uoadl:105559840. Αναπτύσσοντας μια αίσθηση για την περιοδικότητα
Conference Paper uoadl:1055600