Conference Proceedings uoadl:1001918 2214 Read counter
41. Ο ρόλος φυσικών και υπολογιστικών εργαλείων σε διαδικασίες μαθηματικοποίησης
Conference Paper uoadl:105560143. Χρήση διανυσμάτων σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον προσομοίωσης
Conference Paper uoadl:105560444. Ο προγραμματισμός ως πλαίσιο επικοινωνίας για κατανόηση εννοιών στα μαθηματικά στο δημοτικό σχολείο
Conference Paper uoadl:105561145. Σχήματα δυναμικού χειρισμού γεωμετρικών κατασκευών με τη χρήση ειδικού υπολογιστικού εργαλείου
Conference Paper uoadl:105561347. Στάσεις και πιστεύω υποψηφίων νηπιαγωγών για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους
Conference Paper uoadl:105561749. Το μάθημα της λογικής στα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης
Conference Paper uoadl:105562150. Πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας και διδακτικές προσεγγίσεις των δασκάλων στα μαθηματικά
Conference Paper uoadl:105562451. Η μέτρηση των συναισθηματικών ικανοτήτων στα μαθηματικά
Conference Paper uoadl:105562653. Αντιλήψεις των κοριτσιών και αγοριών για την μαθηματική τους ικανότητα
Conference Paper uoadl:1055630