Unit:
Department of Early Childhood EducationΒιβλιοθήκη Τμήματος Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ)
Dissertation committee:
Δήμητρα Μακρυνιώτη - Καθηγήτρια,
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία-
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
(επιβλέπουσα)
Μαίρη Λεοντσίνη - Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής
στην Προσχολική Ηλικία - Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών (μέλος)
Βάσω Μπαρμπούση - Καθηγήτρια, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών -
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ναύπλιο (μέλος)
Μαρία Τσουβαλά, Επίκουρη Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (μέλος)
Νέλλυ Ασκούνη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής
στην Προσχολική Ηλικία - Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών (μέλος)
Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής
στην Προσχολική Ηλικία - Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών (μέλος)
Original Title:
Όψεις της Επαγγελματικής Χορευτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα : Οι Περιπτώσεις της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης και της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Translated title:
Aspects of Greek Professional Dance Education : The State School of Dance and the Professional Dance School of the Greek National Opera
Summary:
The thesis is a sociological approach to Greek professional dance education through a qualitative methodology, using the theoretical framework of Pierre Bourdieu and Michel Foucault.
Main subject category:
Sociology
Other subject categories:
Educational sociology
Keywords:
Greek Professional Dance Education
Number of references:
362
File:
File access is restricted only to the intranet of UoA.
Διατριβή+Τελικό (1).pdf
1 MB
File access is restricted only to the intranet of UoA.