Dissertation committee:
Χαραλάμπης Δημήτριος, ομότιμος καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Πλειός Γιώργος, καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Τσεβάς Αθανάσιος, αναπληρωτής καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Ρήγου Μαρίνα, επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Παναγιωτόπουλος Νίκος, καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Ανθόπουλος Χαράλαμπος, καθηγητής, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, ΕΑΠ
Κοντιάδης Ξενοφών, καθηγητής, Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Summary:
The aim of this study is to highlight the elements of the crisis of truth that characterizes the
current global breadth of publicity. In the context of journalism or media ethics, the reasoning that emerges highlights the crisis of the bourgeois form of thought which historically
conceived the freedom of the publicity in the West, and in particular the right of freedom of speech.
To this end, the historical interpretation of this right take place simultaneously with its normative
/ legal-political interpretation.
Keywords:
Publicity, freedom of speech, Political, regulatory framework, crisis of truth, modernity