Πρακτικές που προάγουν την ισότιμη συμμετοχή των κοριτσιών στη μαθηματική παιδεία

Conference Paper uoadl:1009933 319 Read counter

Original Title:
Πρακτικές που προάγουν την ισότιμη συμμετοχή των κοριτσιών στη μαθηματική παιδεία
Languages of Item:
Greek
Creator:
Τρέσσου - Μυλωνά, Ευαγγελία
Affiliation:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Abstract:
Empty abstract
Main subject category:
Aesthetics and City
Other subject categories:
Education
Keywords:
Γυναίκες, Διακρίσεις, Σεξισμός, Ίσες ευκαιρίες, Σχολικά μαθηματικά
Pages (from-to):
186-196
The digital material of the item is not available.