Πρακτικές που προάγουν την ισότιμη συμμετοχή των κοριτσιών στη μαθηματική παιδεία

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1009933 318 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Πρακτικές που προάγουν την ισότιμη συμμετοχή των κοριτσιών στη μαθηματική παιδεία
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Δημιουργός:
Τρέσσου - Μυλωνά, Ευαγγελία
Affiliation:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Ισότητα και Φύλο
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Γυναίκες, Διακρίσεις, Σεξισμός, Ίσες ευκαιρίες, Σχολικά μαθηματικά
Σελίδες (από-έως):
186-196
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.