Δυσκολίες και παρανοήσεις από τους μαθητές στις ανισώσεις της Γ’ Γυμνασίου & Α' Λυκείου

Preprint uoadl:3320983 123 Read counter

Unit:
Department of Mathematics
Title:
Δυσκολίες και παρανοήσεις από τους μαθητές στις ανισώσεις της Γ’ Γυμνασίου & Α' Λυκείου
Languages of Item:
Greek
Abstract:
Οι ανισώσεις α’ βαθμού είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο στα μαθηματικά της τελευταίας τάξης του γυμνασίου, ενώ οι δευτεροβάθμιες ανισώσεις (μίας μεταβλητής) εμφανίζονται στα μαθηματικά της Α’ Λυκείου. Ωστόσο, η κατανόηση των ανισώσεων από τους μαθητές δεν είναι ικανοποιητική. Αυτή η εργασία επιθυμεί να παρουσιάσει τα ευρήματα για την προσέγγιση των ανισώσεων από τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου, τις κοινές δυσκολίες που εμφανίζουν, τις παρανοήσεις και τις πιθανές πηγές αυτών των δυσκολιών και παρανοήσεων. Η ερευνητική μελέτη χρησιμοποίησε ειδικά διαμορφωμένες δραστηριότητες ώστε να διερευνηθούν οι διαδικαστικές-εννοιολογικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και οι παρανοήσεις που κάνουν οι μαθητές κατά την επίλυση ανισώσεων, αλλά και η ικανότητα των μαθητών να εντοπίζουν ανισώσεις μέσα από λεκτικά διατυπωμένα προβλήματα. Η έρευνα αποτελεί μελέτη περίπτωσης και τα δεδομένα αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας την μέθοδο της θεματικής ανάλυσης.
Creation year:
2023
Authors:
Κωνσταντίνος Γαβρίνας
Φερενίκη Γκεσούλη
Χρήστος Γκοσδής
Ελευθερία Σιτέ
Pages:
25
Keywords:
ανισώσεις, παρανοήσεις, Γ Γυμνασίου, Α Λυκείου
Main subject category:
Science
Δ24 - 2023 - ΓΑΒΡΙΝΑΣ ΓΚΕΣΟΥΛΗ ΓΚΟΣΔΗΣ ΣΙΤΕ.pdf (501 KB) Open in new window