The Contribution of Social Pedagogy to the Prevention of the Burnout Syndrome of Teachers through the Development of the Special Skills of Mental Health Promotion.

Postgraduate Thesis uoadl:3402073 13 Read counter

Unit:
Speciality Social Neuroscience, Social Pedagogy and Education
Library of the School of Education
Deposit date:
2024-06-27
Year:
2024
Author:
Pantelewn Katerina
Supervisors info:
Ιωάννης Μιχόπουλος, καθηγητής Ιατρικής Σχολής, ΕΚΠΑ
Ηρώ Μυλωνάκου Κεκέ, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Μαρία Βασιλειάδου, καθηγήτρια ΤΚΘΘ, ΕΚΠΑ
Original Title:
Η Συμβολή της Κοινωνικής Παιδαγωγικής στην Πρόληψη του Συνδρόμου Burnout των Εκπαιδευτικών μέσω της Ανάπτυξης των Ειδικών Δεξιοτήτων της Προαγωγής Ψυχικής Υγείας.
Languages:
Greek
Translated title:
The Contribution of Social Pedagogy to the Prevention of the Burnout Syndrome of Teachers through the Development of the Special Skills of Mental Health Promotion.
Summary:
Η Συμβολή της Κοινωνικής Παιδαγωγικής στην Πρόληψη του Συνδρόμου Burnout των Εκπαιδευτικών μέσω της Ανάπτυξης των Ειδικών Δεξιοτήτων της Προαγωγής Ψυχικής Υγείας.
Main subject category:
Health Sciences
Keywords:
Η Συμβολή της Κοινωνικής Παιδαγωγικής στην Πρόληψη του Συνδρόμου Burnout των Εκπαιδευτικών μέσω της Ανάπτυξης των Ειδικών Δεξιοτήτων της Προαγωγής Ψυχικής Υγείας.
Index:
Yes
Number of index pages:
6
Contains images:
Yes
Number of references:
183
Number of pages:
147
Διπλωματική εργασία - Κατερίνα Παντελεών .pdf (1 MB) Open in new window