Δημιουργικότητα εναντίον αξιολόγησης ή πώς να είσαι καλλιτέχνης εντός του εκπαιδευτικού συστήματος : μια γερμανική άποψη του θεάτρου/ δράματος ως μάθημα του σχολικού προγράμματος

Conference Paper uoadl:1015917 351 Read counter

Original Title:
Δημιουργικότητα εναντίον αξιολόγησης ή πώς να είσαι καλλιτέχνης εντός του εκπαιδευτικού συστήματος : μια γερμανική άποψη του θεάτρου/ δράματος ως μάθημα του σχολικού προγράμματος
Languages of Item:
Greek
Creator:
Reiss, Joachim
Abstract:
Empty abstract
Main subject category:
International theater
Other subject categories:
Education
Curriculum
Keywords:
Γερμανία
Pages (from-to):
139-144
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία
The digital material of the item is not available.