Δημιουργικότητα εναντίον αξιολόγησης ή πώς να είσαι καλλιτέχνης εντός του εκπαιδευτικού συστήματος : μια γερμανική άποψη του θεάτρου/ δράματος ως μάθημα του σχολικού προγράμματος

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1015917 349 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Δημιουργικότητα εναντίον αξιολόγησης ή πώς να είσαι καλλιτέχνης εντός του εκπαιδευτικού συστήματος : μια γερμανική άποψη του θεάτρου/ δράματος ως μάθημα του σχολικού προγράμματος
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Δημιουργός:
Reiss, Joachim
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Παγκόσμιο θέατρο
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Προγράμματα σπουδών
Λέξεις-κλειδιά:
Γερμανία
Σελίδες (από-έως):
139-144
Σημειώσεις:
Περιέχει βιβλιογραφία
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.