Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001906 2926 Αναγνώσεις
22. Μια διδακτική προσέγγιση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού "Οι οικονομικές περιπέτειες του Νέστορα"
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105796024. Μεταφορά προμαθηματικών διαδικασιών και εννοιών μαθητών Στ' Δημοτικού στον ηλεκτρονικό υπολογιστή
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105796425. Οι προοπτικές που ανοίγονται με την εφαρμογή εκπαιδευτικών ηλεκτρονικών παιχνιδιών στο σχολείο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105796626. Πτυχές της μαθησιακής διαδικασίας ως στοιχεία σχεδιασμού ενός εκπαιδευτικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105796828. Το ψηφιακό παζλ tangram: ένα πρόγραμμα για την κατανόηση της έννοιας "εμβαδόν" στο δημοτικό
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105797332. Η έννοια της παράλληλης επεξεργασίας σε μαθητές δημοτικού μέσα από διαδικασίες παιχνιδιού
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105798233. Ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας στην εκπαίδευση: η συμβολή των ντοκιμαντέρ φύσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105798435. Γνωριμία με το εκπαιδευτικό λογισμικό: αναζητώντας την επιστροφή
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105799138. Η μελέτη περιβάλλοντος στη Β' Δημοτικού μέσα από εκπαιδευτικές εφαρμογές
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105800839. ANIMAth: ένα διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης και διδασκαλίας στο χώρο των μαθηματικών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105801240. Σημείο-Γραμμή-Επίπεδο. Ένα δικτυακό περιβάλλον μάθησης με εφαρμογή στο χώρο των καλλιτεχνικών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1058016