Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001918 2234 Αναγνώσεις
9. Σχεδιασμός και ανάλυση διδακτικών καταστάσεων πολλαπλασιαστικών δομών στο νηπιαγωγείο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105552910. Ο μηχανισμός κατασκευής της έννοιας της παραγώγου
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105553111. Τα μαθηματικά ως δίκτυο αλληλοσυνδεόμενων προβλημάτων: ένα παράδειγμα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105553214. Design and implementation of discussion based instruction for ratio and proportion
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105553816. Η αναστοχαστική αφαίρεση στη δόμηση της έννοιας του ορισμένου ολοκληρώματος: μια μελέτη περίπτωσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105554517. Η συνεργατική διερεύνηση στο μάθημα των μαθηματικών: μια εφαρμογή στην ενότητα των συναρτήσεων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105554719. Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις σε διαφορετικές χώρες
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105555220. Η ικανότητα κατασκευής και ικανότητα επίλυσης μαθηματικού προβλήματος
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105555521. Έκφραση μαθηματικής σκέψης: ψυχολογικές και κοινωνικές προσεγγίσεις
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105555622. Συναισθήματα και στάσεις των φοιτητών ως προς τη στατιστική
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105555923. Η διαμόρφωση μιας κοινότητας μάθησης μέσα από τη διδακτική σύνδεση λογοτεχνίας και μαθηματικών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105556524. Μετάβαση από την εξίσωση στην ανίσωση μέσω αναπαραστάσεων της συνάρτησης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105556725. Η συγκρότηση της έννοιας της βαθμολογίας στους λόγους μαθηματικών εκπαιδευτικών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105556826. Μαθηματική γλώσσα: η χρήση λέξεων με καθημερινή και μαθηματική σημασία από παιδιά του δημοτικού
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1055572