Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002213 2873 Αναγνώσεις
13. Η διδασκαλία της παιδικής λογοτεχνίας μέσω δραματοποίησης : μια εναλλακτική πρόταση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101173716. Στο μονοπάτι του θεάτρου και της καρικατούρας : μεταμορφώσεις και δημιουργικότητα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101177317. ∆ημιουργικότητα και θεατρικό παιχνίδι
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101180718. Ένα μάθημα αγωγής του προφορικού λόγου : από την τεμαχιακή άρθρωση στην φωνοϋφολογία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101181019. Πως οι ομαδικές δημιουργικές δραστηριότητες μπορούν να ανανεώσουν τις σχέσεις των μαθητών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101181520. ∆ραματοποίηση : η δημιουργική και στοχαστική ματιά στα λογοτεχνικά κείμενα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101182121. ∆ημιουργική διδασκαλία και δράμα στην προσχολική ηλικία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101182422. Η αισθητική αγωγή ως δύναμη παιδείας και κοινωνικής αναμόρφωσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101182823. Η τέχνη της μεταμόρφωσης : τα θεάματα με πολυμέσα ως καινούργια μορφή τέχνης και εκπαίδευσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101184224. Θέατρο και κοινωνική μάθηση στο σχολείο : ετοιμάζοντας ενεργούς πολίτες
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101187425. Μια νέα προοπτική στην εκπαίδευση στη Παλαιστίνη : το Θέατρο ASHTAR
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101188626. Ταξιδιώτης της ζωής και ξένη γλώσσα : ένα παιχνίδι που μεταμορφώνει
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101189427. Αγγλόφωνο θέατρο - γνώση χωρίς σύνορα : διαπολιτισμική διδακτική πρακτική
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101190029. Η κάθοδος της θεάς στον κάτω κόσμο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101192030. Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101192632. Μαθαίνοντας μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1011933