Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002267 2777 Αναγνώσεις
25. Κατα/Παρα-νοώντας τον Άλλο: η ταξιδιωτική αφήγηση ως χώρος επαφής πολιτισμών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103252227. Η διδασκαλία του θεάτρου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράμετροι μιας ειδικής διδακτικής
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103254628. Θέατρο: το παραστατικό ταξίδι της λέξης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103254829. Το θεατρικό κείμενο ως πολυμοχλός στην εκπαιδευτική διαδικασία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103255931. Όψεις της Νέκυιας στη σύγχρονη Ελληνική δραματουργία και προοπτικές της σύγχρονης γραφής
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103261233. Λογοτεχνία και γλώσσα: αμφίδρομη σχέση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103262236. Τα γλωσσάρια. Χρησιμότητα και αξιοποίησή τους στα βιβλία λογοτεχνίας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103288437. Η απαγγελία της ποίησης: μια ξεχασμένη τέχνη
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103288938. Η λογοτεχνία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αξιοποίηση χωρίς σχολειοποίηση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103289539. Το χρονογράφημα διδάσκεται ως ιδιαίτερο είδος στο Δημοτικό σχολείο; (έρευνα)
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103289842. Enseigner le théâtre contemporain: de quelques réflexions préalables tirees de l'expérience
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103291644. Η "Ιστορία της Παιδαγωγίας" ως "Κλάδος της Φιλολογίας": Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1032932