Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002267 2758 Αναγνώσεις
42. Enseigner le théâtre contemporain: de quelques réflexions préalables tirees de l'expérience
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103291644. Η "Ιστορία της Παιδαγωγίας" ως "Κλάδος της Φιλολογίας": Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103293246. Αρχαιολογικοί χώροι και ευρήματα στην Ελληνική Παιδική Λογοτεχνία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103295749. Πολυφωνία και ετερότητα στους Παπαδιαμάντη και Ντοστογιέφσκι
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103298250. Η νεοελληνική λογοτεχνία και η έννοια της ελληνικότητας σήμερα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103298753. Το Φιόρο του Λεβάντε του Γρ. Ξενόπουλου. Ιστορικό προσκήνιο και σημειολογία του ανθισμένου υπηρέτη
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103300154. Ο κοινωνικός χαρακτήρας του θεάτρου κατά τον Ηλία Βουτιερίδη
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103300455. "Φύσει Πράξεις και Λόγω Μιμήσεις... ή "Διδασκαλίας" Τέχνη"
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103301556. Το θέαμα του σώματος και το υπερθέαμα της (ιατρικής) τεχνολογίας: η περίπτωση της Orlan
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103302857. Αυτοσχεδιασμός - Ιστορία - Λογοτεχνία - Θέατρο Σκιών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103303658. Η μυθοπλαστική ικανότητα των νηπίων: η δομή μιας ιστορίας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103365159. Μια σύγχρονη "διδακτική" προσέγγιση του ποιήματος ή με τους μαθητές ανιχνεύοντας μια νέα μεθοδολογία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103365560. Η λογοτεχνία μέσα από τη φιλοσοφία των "σχολείων εφαρμογής πειραματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης"
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1033658