Η επίδραση της αρχαίας ελληνικής τέχνης στη σύγχρονη γαλλική διαφήμιση: αποστολή και λειτουργία

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1016532 405 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επίδραση της αρχαίας ελληνικής τέχνης στη σύγχρονη γαλλική διαφήμιση: αποστολή και λειτουργία
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
L'influence de l'art antique grec dans la publicité française contemporaine: mission et fonction
Δημιουργός:
Μητροπούλου, Ελένη
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Αισθητική
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Αρχαία φιλοσοφία
Λέξεις-κλειδιά:
Γαλλική διαφήμιση, Τέχνη
Σελίδες (από-έως):
202-212
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.